Metodinės tarybos sudėtis 2023–2024 m. m.
| Eil. Nr. | Vardas, pavardė | Pareigos įstaigoje | Pareigos taryboje |
|---|---|---|---|
| 1. | Rimantė Mačiulienė | Karjeros ugdymo specialistė, finansinio raštingumo mokytoja | Pirmininkė |
| 2. | Vijolyta Bivainienė | Direktoriaus pavaduotoja ugdymui | Koordinatorė |
| 3. | Birutė Kelpšaitė-Mozurkevičienė | Lietuvių kalbos mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 4. | Violeta Buivydienė | Užsienio kalbų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 5. | Nanija Bekerienė | IT, matematikos ir gamtos mokslų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 6. | Loreta Lauciutė | Socialinių mokslų, dorinio ugdymo ir kūno kultūros mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 7. | Gitana Ciganienė | Technologijų ir menų mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 8. | Loreta Gudaitienė | Pradinio ugdymo mokytojų metodinės grupės pirmininkė | Narė |
| 9. | Renata Petraitienė | Priešmokyklinio ugdymo metodinės grupės pirmininkė | Narė |
Metodinė taryba koordinuoja metodinį darbą ir padeda vienodinti susitarimus pamokose
Metodinė taryba – mokykloje veikianti mokytojų ir švietimo pagalbos specialistų grupė, kuri telkia bendruomenę dalintis praktika ir susitarti dėl vienodesnių ugdymo sprendimų. Ji planuoja metodinę veiklą, derina bendrus susitarimus dėl pamokų, vertinimo ir sklaidos, kad mokinių mokymasis būtų nuoseklus skirtingose klasėse.
Pagrindinės veiklos sritys:
- koordinuoja metodinių grupių veiklą ir nustato metų prioritetus;
- svarsto ugdymo turinio atnaujinimus, vertinimo tvarkas ir siūlo aiškius sprendimus;
- organizuoja gerosios patirties sklaidą, vidinius mokymus ir atviras pamokas;
- analizuoja mokinių pasiekimų duomenis ir pateikia tikslines tobulinimo priemones;
- derina bendrus susitarimus dėl pamokų planavimo, skaitmeninių priemonių ir grįžtamojo ryšio;
- teikia siūlymus administracijai dėl mokytojų kvalifikacijos tobulinimo ir veiklų kalendoriaus.
Metodinė tarybos veiklą reglamentuoja
